zondag 21 mei 2006

red clopin...want da is nen toffe!

MRQM.GBKVKZW.XLN

7 opmerkingen:

Anoniem zei

solved, voor de hand liggend, ... op naar de volgende, ...

Anoniem zei

Niet zo moeilijk om te kraken. Volgende keer een moeilijker versleutelingsalgoritme gebruiken zou ik zeggen!

Anoniem zei

Ben ik de enige die de opdracht bij de vorige heeft gemist en per toeval hier geraakt is, omdat de juffrouw in mijne feedreader zit?

Anoniem zei

Op lichtgeraakt stond de puzzel verborgen in de blogroll. Heb ook even moeten zoeken daar.

Anoniem zei

En blijkbaar al verwijderd ook. Tof.

Anoniem zei

Nee, hij staat er nog Charlo...

nathalie zei

oeioeioei, het lijkt me een verdomd leuk spelletje, maar of ik mee ben?? soit, zolang jullie de raadseltjes maar weten op te lossen en eens op mijn blog komen kijken, ben ik content (grijns) doe zo voort!