maandag 19 maart 2007

a taste for human flesh

ik heb ontwikkeld
een smaak voor uw menselijk vlees
ik eet door uw geheime lagen heen
en als volleerde genieter
eet ik uw zeldzame blijken van genegen tasten
ik proef en ik schrans en ik slik en ik hik van

te veel

zijt gij
als nooit tevoren

uit een kuip van brandende emotie
drink ik stiekem uit eigen behoeftes
die gij aanvult met uw zwijgen
te meer mijn eigen chaos likkend
streel ik de gedachte aan uw lijf

ik voel
en ik vreet
en ik steek naar binnen

ik grauw
en ik klauw
en ik stouw mij vol

te veel

zijt gij
amper iets geweest

7 opmerkingen:

Brecht zei

het is lastig afkicken

Anoniem zei

mmmh, ik heb net Silence of the Lambs nog een keertje gezien.

En bij het lezen van "a taste for human flesh" kreeg ik plots honger... :)

Anoniem zei

La Grande Bouffe D'Amour ! :pp

Valerie zei

Mag ik mijn schoen gooien?

Anoniem zei

your blood will be my wine
i eat your heart out
as you devore my soul

spinneke zei

:) jaah!

glowbutterfly zei

*staat naast Annastesia*

Mag ik dan mijn naaldhak gooien?