zaterdag 10 juni 2006

duivel(s)

alle duivels in een doosje. kleine duveltjes die leven van examenstress, die vergane kennis vreten, uw hersenpan 's nachts komen leeglikken.
examens. ik ben het zat. mijn portie examengeluk heb ik opgesoupeerd, en dat al sinds het einde van mijn schitterende middelbare loopbaan.
helaas moest het voorvallen dat ik nu pas de onoverkomenlijke gevolgen in het vizier heb gekregen. ik hang. voor minstens vier herexamens.

het meest rotte is dat ik weet dat ik het kan. de opleiding is nu eenmaal écht niet zo moeilijk. soms is het zelfs een lachertje (nu met droeve ogen).

studeren nathalie! studeren!

2 opmerkingen:

wannesdeloore zei

Communicatiebeheer is niet zo moeilijk nee. Of zo lijkt (leek in mijn geval) het toch vaak. En toch zijn er elke keer opnieuw van die addertjes met boa constrictor ambities die je pas in het oog krijgt als het eigenlijk al te laat is...

nathalie zei

mooi verwoord, die boa constrictor ambities :p zo is het inderdaad!

maar ja, wat doe je eraan?