maandag 21 augustus 2006

dromerig stokje

ik vraag jou. jij vraagt mij. een aantal dingen. om kleine keizerin-droombeelden bloot te leggen. geheime titel. droomtitel. woorden die schoonheid in zich dragen. wat zal ik antwoorden? welke verbindingen zal mijn brein al zingend-klikkend maken terwijl ik eerst en vooral bedenk welke gestalte mijn werktitel heeft?

mijn werktitel?
in het leven ben ik nathalie, jonge chaotische vrouw, dochter, diep nadenkende stoutmoedige dwaas, klein meisje met zuurstokroze lolly, student journalistiek, verkoopster van luxekleding , euh, blogster.

mijn geheime titel?
geheimen zijn persoonlijke ontrafelde mysteries die in je lichaam liggen opgeslagen, wachtende op de juiste persoon om naar buiten te breken. voor elk van u zal ik een andere geheime titel hebben. mijn eigenste geheime benaming ligt besloten in de woorden die uit mij vloeien. ik zoek niet. ik vind.

mijn droomtitel?
ik droom van een leven vol rode rozen met doornen. ik droom van een leven als rozenkweekster, de natuur vormend met woorden. ik droom van een leven als woorddanseres.

ik droom van liefde. laat mij dan de liefde zijn. en de liefde mijn tegenpool.

ik geef mijn stokje, aan jou, tint.
ook aan jou, de woordenfee van bruis. maak er iets van jezelf van.


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah damn, rikea was mij stokjesgewijs voor...

nathalie zei

euh ja rik, klein in al mijn grootsheid..

en charlo, dan heb ik van jou nog een stokje te goed :)

Anoniem zei

Jamaar, 't waren dezelfde vragen.

Oh well, volgende keer beter...

Anoniem zei

dankjewel voor het droomstokje jij droommeisje natt.

ben nu op bezoek bij mijn droomjongen :o) sebiet gaan we bij zijn maatje lekker vegetarisch eten. als ik vannacht op het werk vrije momenten kan invullen zal ik me eens bezig houden met mijn dromerigheid te uiten! ;o)

love*

Anoniem zei

Dat moeten wel de mooiste dromen zijn die ik ooit gehoord heb!

Anoniem zei

lees ik daar even 'student journalistiek'? wel wel :)
t lijkt mij wel mogelijk aan de dromerig mysterieuze antwoorden te zien