woensdag 2 augustus 2006

help!

mijn besten,
is er één van u die een abonnement op de gazet van antwerpen heeft en mij aan de kranten kan helpen van de voorbije twee weken en de komende week (of zo iets...)? u zou absoluut mijn reddende engel zijn.

voor één van mijn tweede zits moet ik een drietal weken de standaard en de gazet van antwerpen met elkaar vergelijken (dankuwel toffe docente die zelf nooit aanwezig was tijdens de lessen om mij zo'n ondankbare taak te geven!).

ondanks de goed werkende hersens in mijn hoofd was ik helaas net iets te weinig aanwezig in de belangrijke lessen dit jaar (de zomerzon scheen zo mooi, de herfstwind blies de melancholie de lucht in, het lenteonkruid deed me verdwalen omdat ik de witte bloempjes tussen de straatstenen volgde, de donkergrijze wolken en de barsheid van de winterstad deden mijn hart sneller slaan - ik dwaalde liever door de stad, alleen of met fijn gezelschap).

resultaat: een niet te onderschatten tweede zit, weinig motivatie omdat ik tot half augustus werk van 's morgens tot 's avonds (meestal zes dagen op zeven), maar de drang om te slagen. ik heb immers een fijne stageplaats in de wacht weten te slepen voor de periode februari-maart bij het magazine goed gevoel. er is mij beloofd dat ik als een volwaardig lid van de redactie zal worden behandeld. ik mag zelf onderwerpen kiezen om over te schrijven, interviews afnemen, reportages maken,...
wat wil je nog meer?

studeren nathalie, studeren!

Geen opmerkingen: