zaterdag 29 juli 2006

how fragile the world is

katie melua heeft me in haar greep. haar liedje 'i cried for you' doet m'n haren overeind staan, maakt m'n hart zwaar en op stille momenten brengt het nummer me zo dicht bij mezelf dat tranen onvermijdelijk zijn.

het is een vreemde gewaarwording. muziek is één van de meest essentiële onderdelen van mijn leven en soms kruipt het in mijn lichaam, gaat het er deel van uit maken.
ontsnappen is onmogelijk.

'i cried for you' is een lied dat zich aan je vastklampt. het vreet aan je.

"when you went, i became a hopeless drifter."

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hej natt!

jammer dat ik het liedje hier op mijn (nacht)werk niet kan beluisteren. muziekboxen kennen ze hier niet, enkel een radio die momenteel afgesteld staat op studio brussel en ik heb zin in radio 1. sebiet eens zoeken...

hmm... ik ga eerst een mailtje naar jou typen. tot sebiet in het mailtje! :o)

kus

tantieris zei

Ze doet me heel erg denken aan Norah Jones, zelfs qua uiterlijk. En die heeft ook intense nummers ... mooi !

Anoniem zei

Alleen jammer dat "10 miljoen fietsen in Peking" een beetje teveel werd gespeeld op de radio

nathalie zei

dat liedje heeft zijn charmes inderdaad al verloren. maar zoek 'the closest thing to crazy' en 'lilac wine' maar eens op. héél mooi!

Anoniem zei

Niet echt mijn stijl, maar zeker niet slecht. Wel heel melancholisch allemaal.

nathalie zei

dat zal aan mijn gemoed liggen. :)
als ik me een stuk vrolijker voel - uitgelaten - dan komt deze muziek nog niet in de buurt van mijn cd-speler.

zo zie je maar°

Lex zei

Hangt nu aan het hekwerk aan de Buitenveldertselaan in Amsterdam, waar een 14 jarig meisje een week geleden met haar fiets onder de metro kwam. Bloemen, kaarsjes.. Arme arme ouders.