dinsdag 5 december 2006

dan toch

hoewel ik mij gaarne ver uit de belangstellingssfeer houd, ben ik uitermate vereerd mijzelf tegen te komen op de bwards-lijst.

met deze wil ik uiteraard jeroen in de bloemetjes zetten (als hij al niet verzuipt in de karrenvrachten met-liefde-gezonden bloemen). waar deze geweldige jongeman de tijd/het geduld/de goesting vandaan haalt, is mij een raadsel dat deze keer geen negatieve connotatie met zich meedraagt.

bij deze, mijn eeuwige dierbaren, moest u toevallig een minuutje tijd over hebben, en moest u vinden dat ik als woordkunstenares (het meeste van de tijd) voldoe aan uw criteria, dan bent u van harte uitgenodigd een stem uit te brengen op www.kleinekeizerin.blogspot.com.

mijn genegenheid tot u richtend,

kleine keizerin


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nathalie, dit berichtje was voor mij gans en geheel overbodig ;): ik heb vorige week, helemaal uit mezelf, jou op mijn tweede plaats gezet! Succes verder x

Brecht zei

ik ook, en je staat blijkbaar bij de favorieten? in elk geval in een lange lijst waar bijvoorbeeld mijn blog niet in stond

Anoniem zei

die schijt bward-postjes
ik lees niet anders meer...
n*nde