woensdag 13 december 2006

racende keizerin

volgens rik hoor ik tegenwoordig bij de bloggende bv's. en daisy noemt me een racende keizerin (nog altijd gracieus, weliswaar).

de bwards doen heel wat stof opwaaien, ook in deze contreien. toen ik ontdekte dat ik op de 19de plaats sta, kreeg ik het even heel warm. potverdekke, hoe heb ik dat gelapt?

aan mij moet u het alleszins niet vragen. ik doe mijn ding, dat is alles. en dan nog in een lelijke blogspot. maar u hoort mij niet klagen. integendeel. ik stelde als hoofdprijs een interview in de vlaamse kwaliteitskranten voor. dan kennen ze mij daar ook ineens, dacht ik. u mag dus nog altijd stemmen. zeer graag zelfs.

update: aangezien er nog een tweede en derde plaats in te vullen valt, hier enkele mensjes die nog wat stemmen verdienen.

glowbutterfly: deze jonge vrouw komt steeds lieftalliger uit de hoek. ze schrijft eerlijk, mooi, gevat en kwetsbaar.

vuur: goed, beter, best! woorden zijn een verlengstuk van deze jongedame.

afvragingen: als we rik mogen geloven, mogen we vanalles verwachten de komende dagen. ook kleine keizerin brandt van nieuwsgierigheid.

tantieris: wij herkennen onszelf in elkaar. meer uitleg is bijgevolg onnodig.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het spijt me, ik zal niet stemmen. Niet omdat ik uw log niet waardeer, integendeel, maar omdat ik er niet van houd van webloggen een wedstrijd te maken. Ik zou zelf een nominatie buitengewoon vervelend vinden. Gelukkig is nog niemand op het idee gekomen.

nathalie zei

geen erg, mijn beste.

ik sta zelf ook een beetje schuw tov zo'n dingen. maar de nood aan bevestiging en 'het in de kijker staan' maakt dat ik dan toch mee in het bootje stap. (ik wist trouwens niets van bwards, en plots stond ik de eerste week al in de lijst!)

Anoniem zei

even een berichtje om je te laten weten dat ik net op jou heb gestemd!

een 'ik-lees-je-graag-zoentje'