vrijdag 16 februari 2007

gelinkt

  • parlandoooooh! ("meer sprekend dan zingend is het poëzielandschap. parlando wil een overzicht geven van alles wat leeft in literair vlaanderen.") heeft me gelinkt als vlaamse dichteres. ik vermoed dat ik die eer aan kaatje heb te danken.
  • zondag, overmorgen dus, treed ik nog eens op. dat in café rood-wit, per podium mobile, in de generaal drubbelstraat 42 (2600 berchem).
  • annastesia komt me bijstaan, vuur komt me een vlammend hart onder de riem steken en rik gaat me troosten als ik weer te kampen krijg met black-outs. maar bovenal wordt het erg leuk. dus u bent welkom.

4 opmerkingen:

Tine Moniek! zei

nee, de eenkoppige redactie kwam je op het spoor zonder enige hint...

MOLADY zei

amai jij bent goe bezig zeg!

Anoniem zei

net wat ik ook dacht, ik heb daar echt niets mee te maken Nathalie, ikzelf heb pas na maanden en maanden gezien dat ik daar ook een link had...... maar ik ken ons Tine, een schat van een vrouw die weet waar ze moet gaan zoeken... Geef haar die dikke knuf maar even en ik zie je straks wel, binnen welgeteld 3uur 30 min. als we geen van beiden te laat zijn natuurlijk... :-)

nathalie zei

kaatje, je bent gewoon geweldig!

en @ tine van parlando: nen dikke merci, en inderdaad, die knuffel krijg je dan wel :)