dinsdag 14 november 2006

tweeluik

de twee laatste stukjes vormen samen een tweeluik. ik had ze graag naast elkaar gezet, zodat het contrast tussen zwijg en spreek nog duidelijker was geweest.

ik wil hier graag nog even bij vermelden dat ik mijzelf artistieke vrijheid gun in de teksten die ik neerpen. mijn leven is mijn inspiratiebron, maar het is op geen enkele manier de bedoeling dat ik iemand kwets met mijn woorden. de situaties die ik beschrijf zullen nooit letterlijk uit het leven gegrepen zijn omdat ik probeer de emoties universeel te maken.

toch kan ik begrijpen dat sommige stukken verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. ik beloof in de toekomst mijn best te doen daar meer rekening mee te houden.

2 opmerkingen:

glowbutterfly zei

Foert met die mensen die zich 'eventueel' gekwetst kunnen voelen! Schrijven verdorie!! :D

Anoniem zei

U verantwoorden is voor niets nodig. Het staat immers iedereen vrij om het te lezen of niet te lezen.