woensdag 15 november 2006

voilà

dit is mijn honderdste post. ben ik nu goed bezig?

18 opmerkingen:

Anoniem zei

ik denk dat "goe bezig zijn" niet alleen van de hoeveelheid posts afhangt.

Anoniem zei

Ge zijt erg goed bezig!

nathalie zei

@charlo: het ging me in mijn vraag ook niet alleen om de kwantiteit. 't was meer een algemene vraag: "hej, ik ben al even aan het bloggen. bevalt het u?" :)
@maarten: danku!

Brecht zei

ge bevalt mij wel

nathalie zei

ja brecht, gij mij ook

Anoniem zei

@nathalie: allez vooruit, ik zal het dan wat explicieter zeggen: "ja ge zijt goe bezig" ;-)

Soms weirde schrijfsels, maar ze lepelen vlot binnen.

Anoniem zei

ge zijt niet goed bezig, maar zeer goed! Dus nog veel blogsucces!

glowbutterfly zei

ja! nog meer van dat!

Anoniem zei

Een van de grote favorieten op mijn lijstje meid...

Anoniem zei

Idd, ontzettend goed bezig.

Anoniem zei

Mochei, mo' jot jong!
U hoort bij mijn favorieten. Maar dat wist u al.

Valerie zei

Ge zijt inderdaad héél goed bezig

Anoniem zei

Een eigen geluid, zo zeldzaam bij bloggers. Mijn complimenten!

Anoniem zei

Ja 't begint er stillekes aan op te trekken

Anoniem zei

Een fijne blog waarin stijl en inhoud zowel herkenbaar als artistiek zijn... goe bezig dus :-)

Anoniem zei

Ik vind van wel. Bovendien heb ik ook wel zo'n ivoren toren. En zit ik ook graag bij het water.
Veel succes. Ook met de studies.

Anoniem zei

Ge stopt toch niet aan honderd?!:)

nathalie zei

@bart: nee hoor, maar schooldeadlines en drukke avonden kunnen al eens spelbreker zijn eh... :)