maandag 13 november 2006

zwijg

zwijg
zwijg gewoon
gij richt alleen maar schade aan
neemt ge dan zo graag wraak?
wat doet ge mij toch aan

eerlijk is eerlijk
ge zag mij niet meer staan
terwijl ik slapen wilde naast u
met slechts uw liefde aan

nog voor wij elkaar liefhadden
wist gij dat ik de juiste niet was
toch hebt gij mij aangeraakt
vertrouwen is van glas

ge hebt het glas gebroken
en twee dingen fout gedefinieerd
liefde en vriendschap zijn niet 't zelfde
dat heb ik nu wel geleerd

zwijg
zwijg gewoon
gij richt alleen maar schade aan
neemt ge dan zo graag wraak?
wat doet ge mij toch aan


wij hebben dingen verkeerd gedaan
spijt komt altijd te laat
maar ge had duidelijker moeten zijn
dat had u ook gebaat

want nu zijt ge beide kwijt
mijn liefde en mijn vriendschap
ge spreekt verbitterd dat vrienden dit niet doen
troost u, het was voor mij ook een klap

dus zwijg
zwijg gewoon
gij richt alleen maar schade aan
neemt ge dan zo graag wraak?
wat doet ge mij toch aan


3 opmerkingen:

Unknown zei

Erg mooi !

Anoniem zei

en wie heeft dit geschreven?

leuke blog :-)

tantieris zei

Hier spreekt enorm veel verdriet, woede en onverwerkte gevoelens uit. Het snijdt ...