woensdag 25 oktober 2006

van kleur verschoten

daarnet kreeg ik even de schrik van mijn leven. ik probeerde 'kleine keizerin' te openen en het lukte niet... een brok ellende stuwde zich omhoog langs mijn slokdarm om net niet tot ontploffing te komen in mijn keel. ik werd er zelfs een beetje misselijk van, visioenen van een gehackte blog bewogen zich voor mijn geestesoog en "néé !" gilde mijn geest. "verdomme." mompelde ik, naarstig proberende kalm te blijven. maar na ongeveer vijf minuten waren die mompelende decibels echter ferm de hoogte ingeschoten.

u moet weten, ik heb geen back-ups. en natuurlijk heb ik de stukjes tekst die me nogal nauw aan het hart liggen (zoals the path of excess leads to the tower of wisdom, duistere droom of
something i don't understand) al vereeuwigd, glanzend zwarte inkt op glad wit papier. maar toch, het is het idee dat telt, niet waar? net nu ik eindelijk de tijd heb genomen om zo'n teller op mijn blog te plaatsen, ik een idee begin te krijgen van het aantal bezoekers per dag (wat erg goed blijkt mee te vallen, daarvoor dank) en ik op die manier al enkele fijne blogcollega's heb ontdekt (zoals bijvoorbeeld jwl, indigo, prinses prieeltje en omdat ik van me hou), zou alles in het honderd lopen, in het water vallen, verbranden, versnipperen, verkolen, vergassen, verwelken, verkommeren, verdrogen en vergaan.

misschien wil buurtgenoot michael me het hele principe eens uitleggen? met euh, een kan bangelijke als gezelschap?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

U riep, majesteit?
Stuur maar een mailtje, mocht je willen overstappen. Voor u is geen enkele moeite teveel. ;-)

Anoniem zei

24 ;-)

owja: sluitertijd omhoog, diafragma toedraaien :p

Anoniem zei

Ik kwam hier via Indigo en ik lees hier graag! Ik moet bekennen dat ik mijn teller alleen maar gebruik om bezoekers te traceren. Wederkerigheid is toch een aardig aspect aan het loggen, nietwaar?

nathalie zei

michael, die mail is onderweg!
en jwl, ik ben het méér dan met jou eens -