zondag 23 april 2006

zegt dat ik het gezegd heb

de mensen van 't pakhuis wist niet wat hen vrijdagavond overkwam. plots zaten daar een stuk of 30 (misschien 40) mensen die elkaar van haar noch pluim kenden. wat bracht hen samen? ja, u leest het goed: bloggen. (zelfs de standaard schreef er een stukje over!)

tot voor kort had ik nog nooit in mijn leven gehoord van bloggen, en zeker niet van namedropping. maar met de dag (en met de avond) word ik steeds minder wereldvreemd.

jaja, het was een leutige groep. en ik zat aan de beste tafel (de tafel waar geregeld een nieuwe kan bangelijke verscheen) (grijns). al snel werden de gesprekken diepgaander, persoonlijker, leuker en luidruchtiger.

michael, je lange haren staan je goed.
mark, blij je te kennen, en merci voor je lieve compliment.
rik, heb jij met iemand gekust?!
kathleen, you’re the greatest!
wannes, nu ken ik jou wel. je blog is er eentje om te volgen.
jeroen, de garnaal in speedtempo, je schrijft goed En organiseert goed!
kevin, ik heb mijn vermoeden dat de ‘red clopin’ actie in volle opmars is…
peter met het groene truitje, met jou heb ik echt moeten lachen.
frank, je leek me heel sympathiek. ook ZonderZever zit nu in mijn feeds.
chiel, ik hoop dat je deze zomer nog eens van nederland naar antwerpen rijdt voor de volgende blogcom.
stefan, ik kijk uit naar al je interviews!

goh, en er waren er nog heel veel. (iemand vergeten die hier graag zou vermeld worden? laat het me weten, dan maak ik het goed.)

al diegenen die er niet waren, hebben wat gemist. zegt da ik het gezegd heb.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was een plezier u te doen lachen! Daar zal ik de volgende keer nog wat meer tijd in steken.

Anoniem zei

er staat al een stefan-interview op de stevige stadsblog Antwerpen Blogt!

Anoniem zei

Hi fantasy girl, het eerste interview staat online: http://www.antwerpenblogt.be/podcast/

Anoniem zei

Dat is geen compliment, gewoon de waarheid, maarja, je pakt het maar hoe je wil, hé ?
Tot de volgende keer

Depechie zei

Dju, ik was dus totaal niet op de hoogte dat er zoiets te doen was !!

Prachtig initiatief, had er graag bij geweest :)