zondag 16 april 2006

wauw, die michael

vrijdag 14 april was het grote ambiance in de kokorico in gent. michael iongbloed werd na een feestelijke lange nacht verkozen tot mister love everyone 2006!

zeer terecht, hij was de knapste van de tien finalisten, danste als geen ander, heeft de mooiste ogen en het tofste vriendje.

een leuk verslag is terug te vinden bij daisy en pieter-jan, want uiteraard waren we met een hele hoop afgezakt naar het geweldige gent om te supporteren. het was dan ook een nacht om niet snel te vergeten. een treinreis vol lacherige ontboezemingen, eerlijke verhalen, porto, witte wijn en schmirnoff ice. een taxirit vol uitbundige verwachting. en een feest om van te snoepen…

onverwacht pieter-jan leren kennen, hoewel het niet tot me doordrong dat het dé
pieter-jan van dag van de bloggers was. dat besef kwam pas toen ik de volgende ochtend in bed lag. met deze is dat goed gemaakt?

oh ja, toch even vermelden: zaterdagmorgen ben ik met een lieve jongen huiswaarts gereden in een cabrio, mét open dak (grijns). laat de zomer nu maar komen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow Nathalie,

eerst en vooral...je hebt wel een heel erg vlotte en aangename schrijfstijl.
Maar waarvoor ik echt een reactie schrijf is je passage over " ik had niet meteen door dat het dé Pieter Jan van dagvandebloggers was ..."

Volgde je mijn werk dan en waarom dé pieter jan...het is toch ook maar een blog zoals die van u of die van 10.000 anderen ;-)

In elk geval...het was leuk je te ontmoeten ;-)

Liefs

Pj

(hopelijk heb je geen verkoudheid opgelopen na die cabriotocht)

nathalie zei

pj, met die verkoudheid valt het goed mee :). uiteraard was ik al eens op je blog terecht gekomen! enja, waarom dé pieter jan? jouw naam was al wel eens gevallen, daarom vond ik het nogal stom van mezelf dat ik vrijdagnacht de link niet legde...