zondag 16 april 2006

waarom ik dekbedovertrekken haat

het lijkt of er een opruimwoede heerst dit weekend. ook ik heb eindelijk emmer en dweil uit de kelder gehaald om de kilo's stofpluizen onder mijn bed vandaan te halen. vieze job trouwens... (zeker als je de spinnenwebben en hun lieve bewoners meerekent, brrr)

mijn bed moest er eveneens aan geloven. eenmaal de lakens gewassen waren en weer lekker geurden, moest ik dat bed helaas ook opnieuw opdekken, en daar ben ik nooit een krak in geweest! dus heb ik zeker een half uur vloekend staan knoeien om het dekbedovertrek over mijn dubbel dekbed te krijgen (een goede huisvrouw zal ik nooit worden, jammer toch). een knalrood hoofd en veel zweet later was ik er uiteindelijk in geslaagd het opdekken tot een goed einde te brengen. goed om gelijk te gaan maffen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Slaapwel ;-)

glowbutterfly zei

goh, ik haat die dekbedovertrekken ook altijd! in die mate dat ik mijn mama dat laat doen. en dan zij: "wat ga jij doen als je ooit alleen moet gaan wonen?"

Anoniem zei

stap 1: dekbedovertrek binnenstebuiten (?spelling? what ever!) draaien
stap 2: armen in de binnenstebuitengedraaide (wow) dekbedovertrek steken en de 'bovenste' puntjes beetnemen
stap 3: met die 'bovenste puntjes' neem je 2 hoeken van je dekbed vast
stap 4: terwijl je het dekbed vasthoudt, 'drapeer' je de overtrek erover

normaal gezien moet het dan heel soepel en snel gaan. begrijpt u deze uitleg niet? geen nood, ik kom ook aan huis (slechts 0,50 EUR/sec..wat? ik heb hooikoorts!)

btw leuke blog nath :)

*kusje*

nathalie zei

annick lieverd, merci voor de duidelijke uitleg° zeg meid, terug beginnen bloggen eh.. gij schrijft ook geweldig, gewoon doen!

Dennis zei

Ik laat het dekbed altijd door mijn partner opmaken...
Heb er zelf ook altijd een hekel aan...:)