donderdag 25 januari 2007

poetry slam

ik ben vandaag eindelijk te weten gekomen waar die poetry slam zondagavond doorgaat. dus, mijn besten, voor ik het zelf vergeet, hier is het te doen:

café à propoo (à propos, poëzie- en muziekpodium)
reuzenstraat 23 (krugerplein)
2000 antwerpen

(euh, en dankuwel mooie annastesia, voor uw niet aflatende geloof in mij - en al de rest!)

volgens mijn bronnen begint het om 20u00. ik zal er waarschijnlijk een uur op voorhand zijn, mijn nagels opetende en haren uittrekkende en dergelijke. u weet wel hoe dat gaat, die plankenkoorts.

ik hoop jullie zondag in levende lijve te zien,
uw kleine keizerin

16 opmerkingen:

Anoniem zei

succes! en geniet ervan!

Anoniem zei

inderdaad, vooral genieten. houden van enzo. en doe ze daar de groeten

Anoniem zei

Ik kan er niet zijn, en dat spijt mij oprecht. 'k Wens je alvast alle succes!

een late fan.

Anoniem zei

spijt dat ik er niet kan raken, maar veel succes
and tell us about it

Frans Vlinderman zei

Ik kom in ieder geval! Maar dat heb ik al getypt en gezegd, is het niet ;)

Anoniem zei

da wordt daar zondagavond een Grand Slam voor der kaiserin ! :p

Valerie zei

ik zal u zondag ook zien en duimen en bidden:)

veel dank voor daarstraks, u know why...xxx

Brecht zei

nu is ze daar

Anoniem zei

Kaiserin Chief!

Anoniem zei

Ha, en ik ben lekker sneller dan jij het hebt kunnen zijn.... Je weet nu voor de volgende keer... ben blij dat ik het je heb kunnen vertellen en verder... verder... ik geloof in jou en 8 februari eis ik je haast op ons podium je weet wel waar en je weet weet weet dus doe ook maar...

Heel veel liefs en blij dat ik je heb mogen genieten.

liefs van jeweetwelwie? Hoop ik?

Valerie zei

8 februari...Dat doet bij mij een belletje rinkelen...

Brecht zei

wat voor een belletje? en hoe was ze?

Anoniem zei

Hoe klonk dat belletje?

Anoniem zei

twas tof gisteren, moedig en entertainend ! succes op je stage :-)

Valerie zei

Een klaar en duidelijk belletje...
Ik denk dat onze Keizerin op 8 februari weer gaat optreden precies op een Antwerps podium, right?...

@Brecht: Nathalie was - wat had je gedacht - heel goed

Frans Vlinderman zei

Nog effekens meegeven, want dat ben ik hier blijkbaar vergeten, dat ik Nathalie super vond op de Slam. En ja, misschien een tikske teveel rijm, so what, moet het warm water dan altijd opnieuw uitgevonden worden?
Tussen haakjes, het is bijna 8 februari, eh ;)