vrijdag 5 januari 2007

top secret 2

ik zit in de trein
van punt a naar punt b
ik val stilletjes in slaap
had ik u maar mee

zat gij hier naast mij
dan legde ik mijn hoofd op uw schouder
maar wij reizen elk apart
het maakt mij plotsklaps dagen ouder

de wereld is heel klein en ik neem graag de trein zoals anderen de tram nemen. mijn toiletzak staat altijd klaar want als ik gebeld word, wil ik meteen op de trein kunnen springen naar god weet waar. ik hou van het reizen, van de afstand die gecreëerd wordt tussen twee plaatsen. een afstand die erg aangenaam kan voelen. ik kan nergens zo goed mezelf zijn als heel ver weg van thuis. het vrijheidsgevoel vergroot, de onafhankelijkheid is compleet, de wereld is anders. mmm.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

reizen is inspirerend,
net zoals jij.
wijs de letters de weg,
wijze reizende jij.

jij weet de weg.

Anoniem zei

de thuis in jezelf is rijk.

nathalie zei

ge doet mij glimlachen, de warmte stroomt door mijn lijf.

tint, gij moogt in mijn leven blijven! (ik ben nu n smsje naar u aan't sturen:p)