vrijdag 5 januari 2007

top secret, de laatste

zo had u mij nog niet gezien, dacht ik. nah.

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is inderdaad meteen zeer onthullend ! Je zou er je beroep van moeten maken ;-)

Anoniem zei

Vooral die onderste foto vind ik fenomenaal: wow!
(Ik neem dat beloofde stokje maar ineens mee hé ;-))

Anoniem zei

Nou!

nathalie zei

ja annastesia, ja!! tuurlijk, ik was helemaal vergeten om het door te werpen. ik leef in een andere wereld de laatste dagen, baby.

Anoniem zei

Zie graag mensen dier verrassens uit de hoek komen...schitterende foto's..vooral die onderste.

Anoniem zei

off topic:

muziek:
sparklehorse
met
morning hollow

(en dankjewel)

Anoniem zei

Keizerin inderdaad :)

Anoniem zei

Amai seg! :p
Vooral de tweede vind ik een hele mooie foto.

spinneke zei

geen spijt
van deze site te hebben bezocht
u bent mooi keizerin.

Anoniem zei

keizerin maar geen Sisi zo te zien !!
burning hot, mm :pp

Anoniem zei

@roedi & @Spinyopaat: ik zal ullie ten gepasten tijde wel eens aan elkander (i mean: aan kleine keizerin) voorstellen. ;-)

Anoniem zei

op tentenkamp vond ik je al sexy.
*bloos*
toch wil ik er dit nog even aan toevoegen: ..wauw!! :o)

* keep on shining girl

khoop dat ik je nog eens tegen kom.
en als ik je nog eens tegen kom wil ik je slijper zijn.
jij, kleurpotloodje op een witte dag.

Valerie zei

sorry ik was die laatste anonieme debiel:)

nathalie zei

ja ma tiens, mensen die eerst niet anoniem waren, zijn dat nu wel geworden (tantieris!) ??!

Anoniem zei

de tweede is ronduit: wow
de eerste is een beetje vreemd qua perspectief...

tantieris zei

Tja, Nathalie, ik had toch echt mijn naam erbij geschreven. Vandaag deed blogspot erg raar, dus misschien zijn er "werken aan de gang"?
Ik weet het niet ? Wat ik wel weet is, dat ik zeker hier, niet anoniem zal reageren. Je bent me te dierbaar om niet 'in mijn oog' te houden ;-)

Anoniem zei

schitterend ondeugend!